czwartek, 23 października 2014

ŁÓDŹ POZDRAWIA - kampania promocyjna miasta



W połowie maja w największych polskich miastach pojawiło się 200 wielkoformatowych billboardów zachęcających do odwiedzenia Łodzi. Kampanię promującą pod nazwą "Łódź Pozdrawia" przygotowała agencja kreatywna MOSQI.TO.

W 2014 roku zostały przeprowadzone cztery kampanie promocyjne miasta:
·        „Łódź kreuje - Centrum Przemysłów Kreatywnych” – kampania pokazująca potencjał mieszkańców, instytucji łódzkich, wydarzeń odbywających się w Łodzi, z którymi mieszkańcy Łodzi utożsamiają się i są dumni, prezentujące przemysły kreatywne, przykłady dobrych praktyk;
·        „Łódź kreuje - promocja Łodzi gospodarczej” - kampania pokazująca różnorodność rynku pracy w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu i możliwości osiągnięcia równowagi między życiem zawodowym i prywatnym;
·        „Łódź na weekend – promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break” - kampania pokazująca potencjał kulturalno – rozrywkowo – sportowy Łodzi oraz ofertę turystyki miejskiej typu city break.
·        „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” - pokazująca potencjał akademicki Łodzi oraz szeroką ofertę skierowaną do studentów. 


W ramach kampanii "Łódź na weekend" pozdrowienia skierowane były do mieszkańców konkretnych miast m.in. „Fani Aerosmith z Łodzi pozdrawiają hejnalistów z Wieży Mariackiej", "Weekendy w Łodzi pozdrawiają poniedziałki w Poznaniu", „Nowa Piotrkowska pozdrawia Stare Miasto w Warszawie". Dodatkowo w samej Łodzi rozwieszone są plakaty reklamujące Muzeum Sztuki i Pałac Poznańskiego.


W połowie maja pojawiła się również specjalna aplikacja na Facebooku z generatorem pozdrowień. Najlepsze zostały umieszczone na kolejnych billboardach.
Poniżej te, które spodobały się baedekerowi:


Baedeker też pozdrawia:


Kampanie objęły spot promocyjny, spoty telewizyjne oraz radiowe, a także outdoor, prasę, ambient oraz działania online.

Spot promujący Łódź gospodarczą w ramach kampanii Łódź Pozdrawia.