W
połowie maja w największych polskich miastach pojawiło się 200 wielkoformatowych
billboardów zachęcających do odwiedzenia Łodzi. Kampanię promującą pod nazwą
"Łódź Pozdrawia" przygotowała agencja kreatywna MOSQI.TO.
W
2014 roku zostały przeprowadzone cztery kampanie promocyjne miasta:
·
„Łódź
kreuje - Centrum Przemysłów Kreatywnych” – kampania pokazująca potencjał
mieszkańców, instytucji łódzkich, wydarzeń odbywających się w Łodzi, z którymi
mieszkańcy Łodzi utożsamiają się i są dumni, prezentujące przemysły
kreatywne, przykłady dobrych praktyk;
·
„Łódź
kreuje - promocja Łodzi gospodarczej” - kampania pokazująca różnorodność rynku
pracy w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu i możliwości osiągnięcia
równowagi między życiem zawodowym i prywatnym;
·
„Łódź
na weekend – promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break” - kampania
pokazująca potencjał kulturalno – rozrywkowo – sportowy Łodzi oraz ofertę
turystyki miejskiej typu city break.
·
„Młodzi
w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” - pokazująca potencjał
akademicki Łodzi oraz szeroką ofertę skierowaną do studentów.
W
ramach kampanii "Łódź na weekend" pozdrowienia skierowane były do
mieszkańców konkretnych miast m.in. „Fani Aerosmith z Łodzi pozdrawiają
hejnalistów z Wieży Mariackiej", "Weekendy w Łodzi pozdrawiają
poniedziałki w Poznaniu", „Nowa Piotrkowska pozdrawia Stare Miasto w
Warszawie". Dodatkowo w samej Łodzi rozwieszone są plakaty reklamujące
Muzeum Sztuki i Pałac Poznańskiego.
W
połowie maja pojawiła się również specjalna aplikacja na Facebooku z generatorem
pozdrowień. Najlepsze zostały umieszczone na kolejnych billboardach.
Poniżej te, które spodobały się baedekerowi:
Baedeker
też pozdrawia:
Kampanie
objęły spot promocyjny, spoty telewizyjne oraz radiowe, a także
outdoor, prasę, ambient oraz działania online.
Spot
promujący Łódź gospodarczą w ramach kampanii Łódź Pozdrawia.