wtorek, 11 czerwca 2013

REKLAMA ŁÓDZKIEGO MPO


Żaglowiec w podwórku odrapanej kamienicy, kolorowe motyle i śmieciarka w ogniu na szczycie wodospadu - przebijająca mur na wysokości pierwszego piętra - tak wyglądała reklama łódzkiego MPO. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania promowało w ten sposób usługę umieszczania reklam na swoich pojazdach. Reklama MPO pojawiła się na Facebooku. "Docieramy wszędzie" - zachęca MPO potencjalnych reklamodawców.


Miejska spółka MPO od kilku miesięcy prowadziła - za pomocą wielkoformatowych reklam na śmieciarkach - poważne kampanie społeczne: "Przyjaciół się nie wyrzuca" oraz "Nie marnuj żywności".

Pierwsza z akcji miała uwrażliwić łodzian na los bezpańskich zwierząt. Kampania realizowana jest wspólnie z Fundacją
Niechciane i Zapomniane - SOS dla zwierząt oraz Kliniką Weterynaryjną "Gdańska 81".
 

Kolejna, realizowana wspólnie z Bankiem Żywności - zachęcała do racjonalnego gospodarowania artykułami spożywczymi.

Szynka, chleb, kiełbasa, ryby ozdobiły jedną ze śmieciarek należących do łódzkiego MPO. Te zdjęcia nie trafiły tam jednak prosto ze sklepów, tylko z sortowni odpadów MPO. Wszystkie produkty wyrzucili łodzianie.
W niestandardowy sposób Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania zachęcało do reklamowania się na swoich pojazdach  i… jak się okazuje przez pomyłkę.

- Ta grafika nigdy nie była i nie będzie oficjalną reklamą naszego przedsiębiorstwa - tłumaczy Przemysław Cyruliński z sekcji marketingu i komunikacji MPO Łódź. - Była wykonana jako grafika wewnętrzna bez sprecyzowanego zastosowania. Znalazła się przez chwilę na Facebooku jako obrazek do testu wielkości zdjęcia profilowego i właściwie natychmiast została wycofana. Bardzo proszę o nietraktowanie tego faktu jako zobowiązującego, firma nie zmienia wizerunku w eksponowanych oficjalnych materiałach…
A może szkoda, że nie jest to oficjalna reklama MPO?
 
źródło: Dziennik Łódzki
fotografie: Facebook/archiwum MPO

2 komentarze:

  1. Reklama bardzo ciekawa, jednak jeśli miałyby sie tez pojawić jakieś ulotki i plakaty warto jest moim zdaniem zainwestować w dostepne tutaj https://adlove.pl/pl/ stojaki reklamowe i także takie na ulotki. W ten sposób będzie według mnie o wiele łatwiej dotrzeć do potencjalnego odbiorcy

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na prawdę wszystko zależy od tego czy pozycjonujesz normalną stronę czy sklep internetowy. jeśli jest to sklep, to koniecznie przeczytaj ten artykuł https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/jak-stworzyc-skuteczna-reklame-na-facebooku-w-2019/ z którego dowiesz się jak na wysokość sprzedaży wpływaja profesjonalne kampanie SEM.

    OdpowiedzUsuń