Żaglowiec w podwórku odrapanej kamienicy, kolorowe motyle i śmieciarka w ogniu na szczycie wodospadu - przebijająca mur na wysokości pierwszego piętra - tak wyglądała reklama łódzkiego MPO. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania promowało w ten sposób usługę umieszczania reklam na swoich pojazdach. Reklama MPO pojawiła się na Facebooku. "Docieramy wszędzie" - zachęca MPO potencjalnych reklamodawców.
Miejska spółka MPO od kilku miesięcy prowadziła -
za pomocą wielkoformatowych reklam na śmieciarkach - poważne kampanie
społeczne: "Przyjaciół się nie wyrzuca" oraz "Nie marnuj
żywności".
Pierwsza z akcji miała uwrażliwić łodzian na los bezpańskich zwierząt. Kampania realizowana jest wspólnie z Fundacją Niechciane i Zapomniane - SOS dla zwierząt oraz Kliniką Weterynaryjną "Gdańska 81".
Pierwsza z akcji miała uwrażliwić łodzian na los bezpańskich zwierząt. Kampania realizowana jest wspólnie z Fundacją Niechciane i Zapomniane - SOS dla zwierząt oraz Kliniką Weterynaryjną "Gdańska 81".
Kolejna, realizowana wspólnie z Bankiem Żywności -
zachęcała do racjonalnego gospodarowania artykułami spożywczymi.
Szynka, chleb, kiełbasa, ryby ozdobiły jedną ze śmieciarek
należących do łódzkiego MPO. Te zdjęcia nie trafiły tam jednak prosto ze
sklepów, tylko z sortowni odpadów MPO. Wszystkie produkty wyrzucili łodzianie.
W niestandardowy sposób Miejskie Przedsiębiorstwo
Oczyszczania zachęcało do reklamowania się na swoich pojazdach i… jak się
okazuje przez pomyłkę.
- Ta grafika nigdy nie była i nie będzie oficjalną reklamą naszego przedsiębiorstwa - tłumaczy Przemysław Cyruliński z sekcji marketingu i komunikacji MPO Łódź. - Była wykonana jako grafika wewnętrzna bez sprecyzowanego zastosowania. Znalazła się przez chwilę na Facebooku jako obrazek do testu wielkości zdjęcia profilowego i właściwie natychmiast została wycofana. Bardzo proszę o nietraktowanie tego faktu jako zobowiązującego, firma nie zmienia wizerunku w eksponowanych oficjalnych materiałach…
- Ta grafika nigdy nie była i nie będzie oficjalną reklamą naszego przedsiębiorstwa - tłumaczy Przemysław Cyruliński z sekcji marketingu i komunikacji MPO Łódź. - Była wykonana jako grafika wewnętrzna bez sprecyzowanego zastosowania. Znalazła się przez chwilę na Facebooku jako obrazek do testu wielkości zdjęcia profilowego i właściwie natychmiast została wycofana. Bardzo proszę o nietraktowanie tego faktu jako zobowiązującego, firma nie zmienia wizerunku w eksponowanych oficjalnych materiałach…
A może szkoda, że nie jest to oficjalna reklama MPO?
fotografie: Facebook/archiwum MPO
Reklama bardzo ciekawa, jednak jeśli miałyby sie tez pojawić jakieś ulotki i plakaty warto jest moim zdaniem zainwestować w dostepne tutaj https://adlove.pl/pl/ stojaki reklamowe i także takie na ulotki. W ten sposób będzie według mnie o wiele łatwiej dotrzeć do potencjalnego odbiorcy
OdpowiedzUsuńTak na prawdę wszystko zależy od tego czy pozycjonujesz normalną stronę czy sklep internetowy. jeśli jest to sklep, to koniecznie przeczytaj ten artykuł https://fabrykamarketingu.pl/czytelnia/jak-stworzyc-skuteczna-reklame-na-facebooku-w-2019/ z którego dowiesz się jak na wysokość sprzedaży wpływaja profesjonalne kampanie SEM.
OdpowiedzUsuń